Autor Wiadomość
Maja
PostWysłany: Sob 13:12, 03 Mar 2007    Temat postu: Regulamin

1. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Admina.

2. Zabrania się umieszczania na forum postów o treści:
- obraźliwej
- niecenzuralnej
- niezgodnej z prawem
- stanowiących reklamę, ofertę kupna–sprzedaży lub ofertę matrymonialną

3. Jeśli chcesz przedstawić opinię na temat kogoś/czegoś, niech będzie to opinia oparta na Twoich osobistych doświadczeniach. Każda inna jest niewiarygodna, ponieważ może być nieprawdziwa. A jeśli krytykujesz kogoś/coś w sposób jednoznacznie identyfikujący (np. z pełnego imienia i nazwiska/pełnej nazwy), nie męcz się. To i tak moze zostac usunięte, bo Doggs anonimowej krytyki nie uznaje.

4. Użytkowniku, zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź za pomocą wyszukiwarki u góry strony , czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był – zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki będą usuwane lub łączone – chyba, że moderator zadecyduje inaczej.

5. Jeśli jednak rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli, czego topic dotyczy. Tytuły: „Pomocy”, „?”, „ ” są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji.

6. Wielostopniowe „cytaty w cytacie” będą moderowane jako uciążliwe dla innych użytkowników (nie dotyczy działu "Off Topic").

7. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszamy moderatorom lub administratorom na Problem!. Zanim zgłosisz problem/pytanie zajrzyj do FAQ u góry strony lub – patrz pkt.4.

8. Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy wyłącznie na Problem! moderatora odpowiedzialnego za dany dział.

9. Doggs spamu nie lubi. Spamodawco – spamuj się sam, a każdy swój post umieść na forum tylko jeden raz. Z forum spam będzie usuwany – w razie niesłabnącego uporu spamodawcy – wraz z autorem.

10. Użytkowniku – pochwal się foto swojego psiaka, bądź innym równie ciekawym obrazkiem. Pamiętaj jednak, by jego wymiary nie przekraczały 500x500 pikseli – zbyt duże fotki utrudniają życie modemowcom i będą zamieniane na linki. Jeśli masz problem z określeniem wielkości obrazka – Mod pomoże. Jeśli masz do wrzucenia więcej niż trzy, pozostałe wstaw jako linki (nie dotyczy działu „Foto Psy”).

11. Podpisy – niewątpliwie urokliwe – nie mogą być większe niż 500x100 pikseli oraz objętości 100KB. Dodatkowo przy zbyt wielkim podpisie bardzo ciężko wyłuskać właściwą treść postu. To samo dotyczy podpisów ruchomych / animowanych, które znacznie utrudniają innym czytanie forum.

12. Podpis, jako część składowa postu podlega regulaminowi. Z jednym wyjątkiem: w podpisie mogą znajdować się treści, linki.

13. Przy wybieraniu zdjęcia czy też obrazka do emblematu lub podpisu, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela.

14. Użytkowniku – zanim wyślesz posta, skorzystaj z opcji podgląd – pozwoli Ci ona wyłapać ewentualne braki, literówki i błędy. Forum to nie czat, nie musisz się spieszyć. Prosimy również o rozsądne ilości emotikonów w treści – post upstrzony nadmiarem emotków jest po prostu nieczytelny. Jeśli zapomniałeś skorzystać z opcji „podgląd” a w poście są błędy itp. – skorzystaj z opcji w prawym, górnym rogu Twojego postu.

15. Fora o rasach mają pierwszeństwo przed specjalistycznymi – jeśli więc na przykład na forum rasy pojawi się informacja o wystawie klubowej, na forum o rasie pozostanie.

16. Pisząc wiadomość na forum wyrażasz zgodę na jej publikację na łamach forum doggs.fora.pl. Jednocześnie deklarujesz, że masz świadomość, że wysłana wiadomość staje się częścią serwisu i jej usunięcie w przyszłości nie będzie możliwe.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group